Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Βασίλισσα στέφεται

είσαι βασίλισσα,
είστε η ηλιοφάνεια της καθυστερημένης έμπιστος,
είναι αρωματικά ακακία,
είναι η αϋπνία μετάξι,
τα τοιχώματα του σώματός μου .
θα σας φέρει το απόγευμα
στα μάτια σας
θυμηθείτε την παραλία
όπου βουτάμε στα κύματα ,
Σας έρχεται η αυγή
φίλησε χάδια ,
Τα μάτια μου δεν κουράζονται
είναι ο καρπός του βασιλείου σου
oh πάντα όμορφη
oh πάντα η βασίλισσα ,
λέξη καθοριστικός σας
ζωντανή ψυχή σας
αιωνιότητα σου στόμα
αρωματικά ακακία μου
στήλη βασίλισσά μου
να μου μιλήσει μαλακά
να μου δώσει τη θέλησή σας
λα μαζί μου σήμερα το απόγευμα
φυσικό χάρισμα
βασίλισσά μου της νύχτας
Βασίλισσα στέφεται
έρχεται χωρίς να το ξέρω
φέρνει τα μάτια σας σεληνόφως
φέρνει ευλογημένη χέρια σας
φέρνει ασφυκτική το πάτωμά σας
να μου δώσει την τελευταία λέξη σας
επιτρέψτε μου να φιλήσει το πρόσωπό σας
έρχεται μοιράζονται την μοίρα μας
έρχεται λευκό τριαντάφυλλο της αγάπης
έρχεται florida ακακία μου ,
έρχεται πριν την ανατολή.

Ο ήλιος  μεσημέρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.