Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

αν θα μπορούσατε

αν θα μπορούσατε,
συνειδητοποιήσει πόσο σ 'αγαπώ .....
χαμογελαστά, κρύβεται
πίσω από την οθόνη,
υπάρχει μια θερμότητας
ένα την αγάπη, όλη την ώρα
μια ψυχή να τραγουδήσει....
αν θα μπορούσατε,
συνειδητοποιήσει, μόνο για σένα
πόσο ανήκετε .... μέσα
μέσα μου υπάρχει μια φλόγα
που καίει και ζεστό
μόνο για σένα
Η καρδιά μου ανοίγει ...
ακόμη και στο κρύο,
ζεσταίνει μου σιωπή ...
νιώθω ...
σύμφωνα με τα λόγια ...
Σας καλωσορίζω ....
φιλιά .... ευχές μου ...
αν θα μπορούσατε,
σύντομα
βρίσκονται σε συνεχή χρόνο,
χαιρετίζοντας στα χέρια σας ...
την καρδιά μου σε πραγματικό χρόνο ...
φιλιά σας, στενά,
αν θα μπορούσατε,
συνειδητοποιήσει, ότι 'αγαπώ
μόνιμα.

Ο ήλιος to μεσημέρι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.